joi, 13 august 2009

to alone to cry again....


Again alone..sunt trista si sufletul-mi colinta prin vai nebanuite..si mult prea umblate..am revenit la aceeasi Ana Maria,singura si independenta..Inca o data mi se confirma ca nu sunt facuta pt a avea o relatie..in seara asta am pus punct..un punct interminabil ce parca vrea mereu a se repete,cu incapatanarea unui betiv ce crede ca el nu e alcolic,ca se poate opri cand vrea...

Am crezut ca va fi altfel de data asta,mereu cred ca va fi altfel,insa totdeauna e la fel..Uneori cred ca sunt mult prea naiva...cred in oameni de parca ei ar merita asta...

Sunt genul de femeie independenta,capabila si isi ia propria viata in maini ,imi place sa rad zgomotos,sa beau bere cu baieti,sa fac glume cu tenta sexuala...sunt vie,traiesc...si vreau ca atat timp cat mai ma pot ridica din prapastiosul asternut ,sa raman aceeasi..o femeie plina de viata ,care stie ce isi doreste...o femeie care nu se intimideaza in fata unui barbat...o femeie ce poate fi tot ceea ce isi doreste..baietoasa cand vrea,finuta cand trebuie ,salbatica atunci cand simte..nu vreau sa ma simt limitata de cuvinte...nu cuvintele ne-au inventat pe noi,ci noi pe ele...

M-am saturat sa accept diverse pareri,sa incerc sa ma controlez...SUNT VIE!...TRAIESC!...NU MA INGROPA!..Inchei acest capitol again and forever...

Sa continuam cu subiecte mai importante..Cariera!...Asa cum spuneam ceva timp in urma am schimbat angajatorul dar nu si proiectul..Noul job imi aduce multe satisfactii..ma provoaca..Lupta continua pt atingerea targetelor ma face sa ma simt vie...Sunt mandra de mine caci in mai putin de 4 luni am fost promovata.La evaluarea ''lu al mai mare dintre sefi'' am luat 10,la evaluarea lui sefa am luat iar 10...singurul lucru care nu ma multumeste inca este situatia financiara,dar sa speram ca o sa se reglementeze..mi-am inceput o noua afacere,sunt entuziasta ,lucrez cu drag la construirea ei...sper ca munca mea sa dea roade...


sfarsesc acest trist rand spunand noapte buna..

Niciun comentariu: