sâmbătă, 28 martie 2009

Ganduri ratacite printre reclamatii stupide!




Sunt la job,tura ''draguta '' de la 14 la 22..Nu am chef de nimic,simt cum lenea ma cuprinde si ma subjuga...Clienti mei tipa,urla ,se invelesc in cuvinte porcoase si sentimente refulate..Eu..ascult...''am inteles,va inteleg perfect...aveti perfecta dreptate..Va garantez ca situatia se va remedia...''sunt putinele cuvinte pe care le mai pot rosti..


Afara soarele lumineaza totul,vantul adie usor ..eu stau landa fereastra si privesc..Doamne cat de mult mi-as dori sa ratacesc pe strazi laturalnice ..sau prin paduri raslete...insa nu pot..stau la job..Aud cum tipa o ''doamna'' deranjata ca plateste tva(taxa pe valoare adaugata) si imi vine a -i spune sa dea statul roman in judecata pt plata tva-ului...ne ameninta ca ne da in judecata..Eu ..''E alegerea d-voastra''...Ma tot gandesc cum de oamenii au uitat sa se bucure de lucrurile frumoase,prefera sa isi distruga viata refulandu-si frustrarile pe oamenii nevinovati din jurul lor...Cat de mult mi-as dori sa stau pe o pajiste in bratele unei persoane foarte importante pentru mine...sa stau si el sa ma alinte...sa stam si sa ne uitam impreuna la miraculoasele fiinte din nori albi alcatuite...Oare acesti oameni frustrati, care suna la relatii clienti sambata la ora 15:00, in loc sa mearga la o plimbare, nu au pe nimeni drag alaturi de care sa viseze...?!


Imi zburda prin cap gandul la tine ,pui mic..Am primit sms-ul tau..Mi-ai daruit un zambet prin acel sms..Cat de frumos ar fi fost sa stam pe iarba ,discutand despre nemurirea sufletului si despre cat de frumoasa este viata...cat de frumosi sunt oameni..Parca te si aud cum m-ai contrazice spunandu-mi ca oameni sunt rai...iar eu mi-as sustine ideile spunandu-ti ca ,fie si pt un singur om cu inima curata ,ar merita sa nu ne pierdem increderea...


Discutia de aseara m-a facut sa realizez cat de frumos esti...Cat de mult incercai tu sa ma trezesti din somn si sa ma faci sa nu mai gandesc ca toti oameni merita ...Dragul meu,pe zi ce trece tin tot mai mult la tine,imi place sa vorbesc cu tine,fie ca aiurim sau nu...ador cand incerci sa ma protejezi, te ador cand te ingrijorezi pt mine..imi vine a ma sui in avion cand stiu ca te simti rau...Off puiule,cum ai reusit a intra in sufletul meu asa de repede?..




Niciun comentariu: